• Home
  • Our Projects
  • Πώς το social media marketing μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση μου;
Social_Media_Marketing_Οφέλη

Πώς το social media marketing μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση μου;

Το 2020 υπήρξε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις που άλλαξε το “business as usual”, στρέφοντας ακόμα και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την ψηφιακή διαφήμιση.

Η πανδημία διαμόρφωσε τις συνήθειες και τις προτεραιότητες μας σε πολλά επίπεδα αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να έρθουν αντιμέτωπες με αυτό που ίσως απέφευγαν μέχρι τώρα: την ανάγκη να δώσουν το παρόν και να αλληλoεπιδράσουν με τους καταναλωτές εκεί που βρίσκονται καθημερινά και επί πολλές ώρες. Δηλαδή, στo διαδίκτυο και ειδικότερα στα social media.

Οι επιχειρήσεις που είχαν επενδύσει από πριν στο digital marketing και το e-commerce είχαν την ευκαιρία να διαπρέψουν, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την απόδοση της επένδυσης που έκαναν για την online παρουσία τους.

Αλλά και εκείνες που μπήκαν βιαστικά, ακόμα και πρόχειρα, στο παιχνίδι κατάφεραν να διατηρήσουν την επαφή με τους πελάτες τους, να δυναμώσουν τη σχέση τους μαζί τους, να δημιουργήσουν νέες πηγές εσόδων ή ακόμα και να αυξήσουν τα έσοδα της επιχείρησης τους.

 

[ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ ]

 

Πώς ξεκινάω με το social media marketing;

Όπως κάθε νέα αρχή, έτσι και στην αρχή μιας επένδυσης στο social media marketing μιας επιχείρησής, οι δυσκολίες μπορεί να φαντάζουν βουνό.

Για να ξεκινήσετε, αρκεί ο προσδιορισμός της θέσης σας στην αγορά, του αγοραστικού σας κοινού, των ανταγωνιστών σας, καθώς και των στόχων σας, μαζί με ένα ξεκάθαρο πλάνο βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων ενεργειών προσανατολισμένων στην επίτευξη αυτών των στόχων.   

Τι μπορούμε να πετύχουμε με τα social media;

Με μια καλοσχεδιασμένη και κατάλληλα υλοποιημένη social media marketing στρατηγική, η επιχείρηση σας μπορεί να κερδίσει μεγαλύτερη αναγνωρισημότητα, αύξηση του αριθμού των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σας, βελτιωμένη εμπειρία των χρηστών, καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, δημιουργία σχέσης συμπάθειας και εμπιστοσύνης με τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες σας, συλλογή στοιχείων επικοινωνίας για περαιτέρω προωθητικές ενέργειες, και αύξηση πωλήσεων.

Το social media marketing θα πρέπει ιδανικά να αποτελεί μέρος μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής και μπορεί να πολλαπλασιάσει τον θετικό αντίκτυπο που έχουν όλες οι υπόλοιπες ενέργειες marketing της επιχείρησής σας, που δεν αφορούν μόνο το κομμάτι της διαφήμισης.

Η περίπτωση Social Media Marketing ενός ξενοδοχείου.

Το Ilio Mare Resort & Hotel είναι ένα από τα πιο σημαντικά projects του Social Media Shop, στη διάρκεια του οποίου αναλάβαμε πλήρως το social media marketing της εταρείας.

Μέσα από την παρουσίαση αυτής της περίπτωσης, θα επιδιώξουμε να παρουσιάσουμε τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει μία επιχείρηση από τα social media.

Το project

Έχοντας αλλάξει διοίκηση και μετά από μία μεγάλη ανακαίνιση, το εν λόγω resort έπρεπε να αναδείξει μια νέα μοναδική εμπειρία σε παλιότερους επισκέπτες αλλά και δυνητικούς πελάτες προτρέποντάς τους να το επισκεφθούν ξανά ή για πρώτη φορά.

Η νέα προσφορά του πελάτη μας ήταν ένα μοντέρνο resort που συνδυάζει το αυθεντικά ελληνικό με το κοσμποπολίτικο, με νέους χώρους, νέες υπηρεσίες αλλά πάντα με το ίδιο μαγικό ηλιοβασίλεμα και την πεντακάθαρη παραλία. Μία συλλογή προϊόντων και υπηρεσιών που συνθέτουν την επιτομή των καλοκαιρινών διακοπών, το καλοκαίρι όπως θα έπρεπε να είναι: το #iliomaretruesummer .

Αφού προσδιορίστηκε το concept μας, η θέση μας στην αγορά, και θέσαμε τους στόχους που θέλαμε να πετύχουμε με την νέα παρουσία μας στα social media, ξεκινήσαμε την “αφήγηση” της δικής μας ιστορίας με την παραγωγή μοναδικού περιοχομένου, πλήρως εναρμονισμένου με το ύφος της επιχείρησης, και πάντα με έναν τόνο έξυπνο και ανάλαφρο.

 

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Το περιεχόμενο ενισχύθηκε με ειδικά σχεδιασμένες προσφορές και προωθητικές ενέργειες, στοχευμένες με βάση τη γεωγραφική περιοχή και τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Ένας επιτυχημένος social media διαγωνισμός

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, διοργανώσαμε έναν διαγωνισμό στα social media με στόχο την περαιτέρω ανάδειξη της εμπειρίας των διακοπών στο Ilio Mare, καθώς και την αύξηση των επισκέψεων και της διαδραστικότητας στις social media σελίδες μας, αλλά και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Οι επισκέπτες του Ilio Mare κλήθηκαν να καταθέσουν τις δικές τους καλύτερες στιγμές από τις διακοπές τους στο resort, δημιουργώντας μοναδικό αυθεντικό περιεχόμενο (User-generated content (UGC) που πετυχαίνει απόλυτα τον στόχο της ανάδειξης της εμπειρίας του #iliomaretruesummer μέσα από αυτούς που την βίωσαν πραγματικά.

Το μυστικό της επιτυχίας ήταν στην πολύ καλή στόχευση του κοινού στο οποίο απευθυνθήκαμε. Οι διαγωνισμοί στα social media αποδίδουν μόνο όταν είναι απόλυτα στοχευμένοι στους πραγματικούς πελάτες μιας επιχείρησης και πολύ προσεκτικά σχεδιασμένοι.

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Η επιτυχία του διαγωνισμού υπήρξε τέτοια, που ο ίδιος ο διαγωνισμός έγινε θεσμός για το ξενοδοχείο και τους επισκέπτες του και συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια.

To hashtag #iliomaretruesummer που χρησιμοποιήθηκε δημιούργησε μεγάλο social buzz και αποτυπώθηκε στο μυαλό των επισκεπτών, οι οποίοι συνέχισαν να δημιοσιεύουν περιεχόμενο κάτω από αυτό ακόμα και μετά τη λήξη του διαγωνισμού.

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Οι σελίδες του πελάτη μας αύξησαν σημαντικά τους fans τους κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, ενώ ταυτόχρονα αύξησε σημαντικά και το traffic, το engagement και την οργανική της απήχηση.

Αυτό είναι πολυ σημαντικό για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των social media λογαριασμών που μπορούν έτσι να “νικήσουν” τον αλγόριθμο της εκάστοτε κοινωνικής πλατφόρμας, επιτυγχάνοντας περισσότερες  δωρεάν θεάσεις από πραγματικούς χρήστες.

Social_Media_Marketing_IlioMare_Case_Study

Φυσικά, επιτυχία αποτέλεσε και η δημιουργία καταπληκτικού αυθεντικού περιεχομένου, όπως το παρακάτω βίντεο:

Ε-commerce και digital marketing το 2020

Με τη λήξη της καραντίνας και τη νέα τάξη πραγμάτων, οι περισσότερες επιχειρήσεις χάραξαν νέα πορεία με καινούργια επιχειρησιακά μοντέλα και μεγαλύτερη επένδυση στο social media marketing και το digital marketing γενικότερα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν πλέον βασικό ρόλο ακόμα και για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις μιας τέτοιας επένδυσης μπορεί να φαίνονται πολλές για κάποιον που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα. Όμως με ένα καλά σχεδιασμένο στρατηγικό πλάνο και προσεκτική εκτέλεση του η απόδοση της επένδυσης στα social media μπορεί να είναι μεγάλη.

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας την προσφορά σας, το μοναδικό σας πλεονέκτημα, το κοινό, τους ανταγωνιστές και τους στόχους σας και προχωρήστε με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών που θα σας βοηθήσουν να φτάσετε εκεί που θέλετε.

Και αν χρειαστείτε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.